dinsdag 27 oktober 2009

Puppy's eerste badje

Je weet nooit wat ik nu meemaakte, mijn vrouwtje heeft het niet helemaal goed bij haar hoofd, nadat ze mijn zo goed gekamd had vond ze het nodig dat ik naar een nieuwe kamer in het huis ging, . Ze zette mij een een wit rond ding, een soort kuip dat koud aanvoeld, en dan kwam er water naar beneden, daar kan ik wel van drinken. Wel een rare drinkbak vond ik.
Maar het water kreeg warmer, dat lustte ik niet meer, en keek wat vreemd naar mijn vrouwtje, zet dat maar weer kouder wilde ik haar zeggen maar dat snapte ze niet . Neen , ze kwam af met een blauwe zachtte doek en maakte mijn snoet nat, en daarna ook mijn rug en pootjes, ik was niet vies hoor maar er kwam een geurende brei op mijn vacht terecht, en daarna nog meer water. Mijn vrouwtje zeepte me helemaal in . Dat vond ik al prettiger, haar vingers kneedde door mijn vacht,zoals een diepe massage beurt, leuk ! Het was veel te kort, en dan kwam er weer meer water; zelfs een straal die de geurende brei deed weglopen, ik werd natter en natter, zou ik me schudden? Ik keek naar mijn vrouwtje . hmm, ze had witte doeken vast en legde die op mijn kopje en rug. Schudden lukte niet meer, jammer maar die doeken namen het water ook weg uit mijn vacht. Dan mocht ik eruit, ze zei dat ik zo flink was geweest! en ik kreeg vele aaitjes of was ze nu nog bezig aan het afdrogen? Mij gelijk dat vond ik leuk,
Mijn vriendin Caithlynn had meer geluk, enkel haar kraag kreeg een wasbeurt, ze had zich vies gemaakt volgens mijn baasje, er hangde bruine stinkelnde smurrie aan.
Nu dacht ik , das wel raar, ik was niet vies en moest in bad, en caithlynn was wel vies en moest er niet in !!!!!! zou ik me dan voortaan beter vies maken ?????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten