woensdag 14 oktober 2009

eindelijk een diagnose

Ons vermoeden wordt bevestigd in het uz Gent, ik lijd nu aan Fybromyalgie en CVS. Mijn spieren in mijn benen zijn te zwak, een globale spierzwakte is ook aanwezig, de kinésist zal haar werk aan me hebben, morgen ga ik er voor het eerst naar toe, hopelijk valt het wat mee want ik ga er voor enkele jaren sessies voor de boeg hebben. Intussen ga ik proberen er het beste van te maken, niet gemakkelijk heb ik al ondervonden, maar mijn leven moet toch nog meer te bieden hebben dan juist pijn en slapen?

1 opmerking:

  1. Ben blij iets te lezen in blogland...en ik ben er wel zeker van: het leven heeft echt wel meer te bieden dan pijn en slapen, al kan ik me voorstellen dat je soms echt het gevoel hebt dat dat niet zo is...
    Hier zijn er alvast supporters!

    BeantwoordenVerwijderen