woensdag 14 oktober 2009

De eerste dag dat Bowie in mijn leven kwam


Mag ik jullie voorstellen : BOWIE onze golden border collie. hij stelt het heel goed, gisteren kon hij het al direct goed vinden met Caithlynn, samen in de koffer kon hij mee naar huis.
Thuis was er van alles te ontdekken, eerst naar de tuin, zoveel te zien, er kon geen plasje vanaf. dan maar naar binnen op de verken toer. Na de nieuwe spulletjes uitgeprobeerd te hebben moest mijn vrouwtje toch tijdig rust nemen, in de bench vond ik het niet leuk op dat moment ,er hangt daar blijkbaar een deur aan die dan dicht moest. Ondanks dat ik pieptte en in die deur beet mocht ik er niet uit maar het vrouwtje begreep dat ik het eng vond en kwam met haar stoel naast me liggen slapen, ik deed dan maar mee en ging ook slapen.
Daarna gingen we op stap, ik wist niet waar ik eerst moest kijken, auto's fietsen, heggenschaar die veel lawaai maakte, ik moest toch tijdig eens op mijn gatje zitten om dat allemaal goed te bekijken. Samen met caithlynn snuffelden we aan de paaltjes, het gras. Ik deed er ook een plasje en dan caithlynn erover. Dan gingen we een groot gebouw binnen met een grote trap, mijn vrouwtje tilde me op en droeg me naar boven, er lopen kleine mensen rond, die naar me lachen, dat vind ik wel leuk. We gingen een klaslokaal binnen met nog van die kleine mensjes. Het was bezoekdag van hondjes van een kindje, iedereen moest zo luisteren naar wat mijn baasje allemaal vertelde over ons, de hondjes ,ik lag tegen haar voet ook te luisteren.Ze vertelde ook aan de kindjes hoe je kennis maakt met een hondje en dan mochten ze één per één goede dag tegen caithlynn en mij komen zeggen. Ik had werk met zoveel likjes aan die handjes uit te delen.
Dan gingen we terug naar huis, daarna moest ik toch een tukje doen, en het vrouwtje viel ook in slaap, ze bleef ook thuis in plaats van te gaan zingen, toen ik wakker werd liet ik haar slapen. Alleen de ruit was dicht ,en ik moest nodig. Het was op het tapijtje. Ik had al een kakje buiten gedaan maar wist echt niet hoe dat ding open moest dus dropte ik het er keurig voor. Ze ruimde alles op en ging daarna stofzuigen, Eerst stod die bak gewoon te draaien maar dan haald het vrouwtje een slang uit en wreef over de vloer, ik laat ze maar doen en ga in de bench op een beentje liggen kauwen tot ze klaar is.
Dan kwamen er twee van die kleine mensjes thuis van school, de naam zoektocht begon. er werd volop geaaid en de speeltjes kwamen tot leven. Ze zijn erg aardig en voorzichtig met me , dat vind ik wel leuk. OOk de camera begon te flitsen, sta ik er goed op?
Maar ons roedeltje was nog niet compleet, er kwam daar nog een grote meneer binnen , ik deed extra mijn best om goed te kwispelen en het luktte hij vond me direct aardig. Ook die meneer zocht mee naar een naam voor mij. Het was uiteindelijk het vrouwtje die Bowie voorstelde. En iedereen vond dit een leuke naam, ik moet hem nog wel leren kennen maar vind de klankjes alvast leuk.
het eten vind ik ook heel lekker; dat smaakt wel na zoveel te doen.
Het vrouwtje ging vroeg onder de wol en ik lag aan haar voet. Het was al laat toen meneer mij buiten nog een plasje en kakje liet doen en dan ging ik ook gaan maffen, het vrouwtje installeerde me bij mijn bench en sliep de hele nacht bij me, ik werd één keer wakker en ze was er nog, dan maar vlug verder geslapen want er gaat nog veel gebeuren morgen.
Vandaag heb ik geslapen tot 7u15, we gingen naar buiten en daar deed ik keurig mijn plasje, terug binnen begon mijn poepje ook te kriebelen, het vrouwtje nam me op en zetten me in een raar park maar het ruikt wel naar HMMMM, hier kan er gerust wat gedropt worden en ik kreeg er nog mooie klankjes voor ook; trots ging ik mee terug naar binnen. We hebben de kleine mensjes samen naar school gebracht en nu lig ik te slapen onder de tafel met zicht op het vrouwtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten