dinsdag 30 oktober 2012

Droom mee met Megana......


Zoveel keren lig ik naar onze prinses te kijken hoe ze slaapt, Emma style, met haar pootjes rommelen , waar ze dan naar toe is weet ik niet, of heel snoezig op haar knuffeltje haar hoofd vleien en dan vraag ik me af, waar droomt ze toch van???


Megana  droomt niet van in  Bad gaan!! daar ben ik heel zeker van :-)

Vandaag moest ik terug op dat matje maar met mijn poojtes in het water, Gelukkig heeft Wil, mijn verzorgster geleerd dat dat water goed warm mag zijn,vond ik toch al fijner en die massage , tja t' is een persoonlijke verzorgster hoor, ik deel ze niet !!
k droom niet van die waterblazer waar ze vol lof over aan het praten is, tja dat ding maakt zoveel wind dat mijn haren pleilrecht staan, maar die warmte doet me dan weer deugd, alleen aan mijn oren protesteer ik een beetje, ( ze mag toch niet denken dat ik alles zomaat toelaat :lol: )


Waar ik van droom??? Van beroemd worden, ssssssssssssssst aan niemand zeggen want ik ben een stoere poedel hoor, maar ik zit in mijn meisjesfase van strikjes en paars en roze en.....
Kijk zelf maar waar ik van droom!!!!















Trots show ik alle kleurtjes, bordeaux, geel,
























hemelsblauw..


zelf Grijs met een blauw pareltje



                                                                                


































Maar ik wordt zo moe van een ster te zijn , al die fotografen die me van alle kanten trekken....
Ik val in een hele diepe slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap










sssssssssssssssssst , weet je nu al waar ik van droom???






Van mij mijn baasje te kunnen zijn, nu nog even op de arm want ik begin al goed te wegen.


Maar ik zie haar zo graag, ......... en zij mij ook,






ik geef haar snel nog even een zoentje!



en nu ga ik nog wat verder dromen hoor, ik vertel je dan nog wel waarover......














liefs Megana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten