zondag 21 oktober 2012

Megana maakt zich op


Beloofd is beloofd, hier wat fototjes van deze week, we beginnen met haar badje, de beeldjes durf ik niet te posten, precies een varken dat aan het gillen en piepen ging, hopelijk vind ze het de volgende keer wat minder eng,Megana: wat denkt die wel , ik zo'n proper meisje en dan maakt ze me nog nat ook!!

Dus heb een ander badmatje gaan kopen, zonder gaatjes, waar ze een veiliger gevoel zou moeten bij hebben, zal ook warmer zijn aan haar pootjes dan een handdoekje in bad,











en zo was haar eerste wasbeurt terug een hele belevenis, terwijl ik haar inzeeptje was ze muisstil, mijn vingers gleden door haar vacht en gaven haar tegelijk een warme zachte massage en ons gravinneke kon dat wel aprecieren,


dat ik dan daarmee stopte om haar af te spoelen was weer wat anders, stop daar nu onmiddelijk mee wilde ze zeggen, maar ik ben baasje in mijn salon dus deed ik rustig verder in de hoop dat ons vrouwtje dan maar ging stoppen met reclameren, nadien snel nog even een plasje buiten en we konden beginnen aan het blazen, heeel benieuwd hoe ze dan dan weer ging ontvangen?????






en dan gingen we aan het drogen, ik verwachte terug een concert naast het lawaai van de haar droger maar neen, ze stond heel flink alsof ze nog nooit iets anders gedaan heeft op de trimtafel en je zag haar genieten van de warmte die haar haartjes heen en weer deden wiegen, ze zeggen altijd dat hondjes op hun baasje gelijken ,wel in het kapsalon vind ik het drogen van mijn haar ook het leukste!! /hah/

en dan mijn eerste trimbeurt, er hangen precies  al wat plukjes voor mijn ogen en ik kijk met mijn donkere kijkertjes zo graag, dus wilt mijn vrouwtje dat er wat haartjes verdwijnen.Wel even kijken of ik dat aan mijn snoetje wel leuk !! ik snuffel overal eerst aan  en dan vind ik het wel oke, wil mijn baasje er dan nog een rekkertje in en een strikje, wat denk die nu wel,maar ik laat het maar zitten , ziet dat ze anders constant wil een staartje maken in mijn haar, dan sta ik hier mogen nog,maar als je in haar ogen kijkt amai, die smelt gewoon als ze me met een strikje ziet en zegt welk mooi gravinneke ik wel ben, daar laat ik me nu toch wel aan vangen hoor, aan als dat aplaus /love/

                                                                 

Wat vinden jullie van me??? Morgen ga ik naar een verjaardagsfeestje en dan ga ik op mijn pieke best, ben benieuwd of ik ook taart ga krijgen??















De volgende dag ben ik er helemaal klaar voor , Mie mama haar beste vriendin is jarig en ik mag mee, met mijn beste strikje aan en mijn beste halsbandje ben ik van plan een paar harten te gaan veroveren,en de oooh en aaaaaah, je dat hoor ik graag, maar van bewonderd worden wordt je toch wel moe hoor dus ging ik flink in mijn mandje gaan liggen koekeloeren of de poezen er vandaag ook zullen zijn, met mijn strikje in herkennen ze me waarschijnlijk niet ....

maar dan viel ik in slaap en in mijn dromen heb ik met veel poezen gespeeld maar er geen gezien op het feestje, eten die niet graag taart???

















Nog even met mijn vrouwtje en Ella op de foto en mijn eerste verjaardagsfeest zit erop, dat mag nog wel een herhalen, ik hou van feesten  !



















en dan terug naar huis, waar ik weer mandje wisselen speel met Bowie, ene keer kruip hij in mijn mand en dan kruip ik in zijn mand en de minuten er na wisselen we dan, samen liggen dat lukt niet, elke keer dat ik bij hem wil kruipen om wat op zijn staart te knabbelen wisselt hij van mand,is dat het signaal mandje wisselen????
maar van als dat wisselen wordt je ook moe hoor en dan lekker gaan slapen in wie zijn mand??? zoek het zelf maar uit /ha/  /ha/

ik in Bowie zijn mand













Bowie in mijn mand,









samen naast elkaar





en hier ga ik dan maar mijn tukje doen;in wie zijn mand????
Bowie's natuurlijk, de mijne is bezet. LOL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten