donderdag 25 oktober 2012

Megana en haar buikje

Een kleine puppy  en haar maag . Als ze een man geweest was dan was die waarschijnlijk superverliefd op me, nu met die carnibest heb ik zo de indruk dat ze blijft honger hebben, ze kreeg al bijna de volle 500 gr in haar bakje. Smaen met mijn man hebben we. Toch beslist dat we gaan overgaan op brokken,dus ik gisteren naar de winkel om puppybrok zoals die vzn bowie te halen,hij is er heel goed mee dus dat was onze eerste keuze, hebben ze nu die soort niet in puppyvoeding, Bowie krijgt zalm brokken,zal eens kijken hoe het geschreven is, maar als je die flessen zalmolie kent, wel van dat merk krijgt hij de brokken, de enige waar hij goed mee is.
En daar stond ik dan, geen puppyvoeding in die reeks dzt ze hebben,en ik zou bij god niet weten waar ik dat zou vinden.
Dus ik gaan kijken bij de anderemerken, royal canin, pro plan,hill's  geen brok met zalm te vinden, hebben ze dan nog verschillende puppy soorten voor kleine rassen,middelgrote rassen, iets grotere rassen en gigantische rassen,wordt er maar eens wijs uit.
Roeg ik dan advies in de winkel wat ik dan wel nodig had, waarom neem je geen solid gold, een duids merk met hoerahoera, lam en zalm, ik vroeg nog om een staaltje om te kijke of ze het wel lekker ging vinden, ja man,kreeg ik daar rode wangen,dat zakje ging open en ze zag me niet meer staan, hij had wat brokejs op zijn hand edie. Gingen heel vlot naar binnen, deed hij er nog wat bij ,ging mevr dan maar achter het zakje aan ,want daar kwamen die brokejs uit, dan maar alles uit het zakje , at ze alles lekker op alsof ze in geen tijden eten gekregen had, terwijl ze net 200 gr carnibest op had :boos1:, zelf de brokjes die op de grond lagen moesten opgesmuld worden,tja, dan zal ze het wel lusten kwam er bij mij zo onbeholpen uit  :-)Ik zal maar een grote zak nemen want anders blijft ze hier wonen! :-)
Dus ik naar huis met 15 kg eten, toen ze op mijn schoot zat dacht ik , nu ga ik toch nog eens voelen of ze niet te mager is,zo'n vreetbeurt, maar nee, je voelt bijna niets van botten, heb ze nu vanavond samen met me op de weegschaal gezet, en ik ga mijn kilo's niet weergeven :-( maar Megana weegt 5,1 kg, voor een pup van 10 weken zal dat niet te weing zijn denk ik, een volwassen koningspoedel weegt er 30, tot een reu 35 kg. Ik denk dat we gewoon een vreetzakje gekregen hebben en we heel goed op haar gewicht gaan mogen letten, kreeg ik vanavond van de buurvrouw,vers geslachte niertjes van een biologish lam. Trok ze aan de punt van de zak om er toch maar aan te kunnen, dus buiten er een paar gelegd, en smikkeld ze die naar binnen alsof ze nooit iets anders gedaan heeft. Bowie trok er zijn neus voor op en liet het voor haar,tja als je zalm gewoon bent wil je niets anders meer zeker?? :lol1:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten