zaterdag 3 november 2012

Megana in vogelvlucht

Wist je het al? Overmorgen wordt ik 11 weken, en zo vind mijn vrouwtje dat ik al het een en t'ander mag beginnen leren, ze is niet blij als ik leer dat je bloemen uit de bloempot kan verhuizen, das iets wat blijkbaar niet mag, en dat arme bloempje kan ik zo gaan planten in de tuin, eerst een putje graven, wat ik trouwens ook niet mag doen , dan plant uit de bloempot en tja,,zover ben ik nog niet met planten kunde, ze maken het hier wel ingewikkeld hoor,mijn toilet daar z ijn ze wel heel blij over, ik besemt haar rozen en dat vind ze super,,gaan die bloeien volgend jaar /uh/

en ik doe niets liever vlijtig probeer ik te snappen wat ze nu wel van me wilt.  Het gemakkelijkste voor me was 'Watch', als ze dacht dat ik me liet foppen en zo koekjes ging sparen ,was ik mijn baasje te snel af, al hield ze het koekje helemaal opzij,ik bleef naar haar kijken, en dan was ze weer een koekje kwijt!!!  /ha/  /ha/

Ook wil ze dat ik naar haar toe ga als ze megana kom roep,  we ze kan niet klagen. Ik kijk op en dan probeer ik zo snel mogelijk naar haar toe te hollen, vandaag leerde ik zelf springen, ze riep me en ik zat in mijn mand , daar ging ik, over de poef, terug op de grond, in de zetel met mijn pootjes op de leuning en dan tja dan had ik een probleem met de afdaling, als ze denkt dat ik ga stuntvliegen is ze mis hoor, ik ging dan maar op mijn poepje on de zetel zitten, en denk je dat ze tevreden was met mijn vogelvlucht,, /steam/  neen, ze ging de andere kant op en ik mocht opnieuw naar haar hollen , maar dat koekje ruikt zo lekker, mmmmmmmmm dan doe ik het vrolijk nog eesn over hoor, ;)
En wat ik nog kan hebben we samen aan elkaar geleerd knus bij elkaar, als ze haar hand high five houdt, dan zet ik mijn poot op haar hand, en zo blij dat ik haar daar mee maak, een mens is toch gauw tevreden he :lol:

Dinsdag moet ik naar de Da, weet nog niet wat ze daar met me gaan doen, in ieder geval ik ga zorgen dat ik mijn smeltblik al klaar heb,dan ga ik hem likjes geven en dat komt dik in orde, /2tu/  dan ga ik ook in BelgiĆ« een paspoort hebben, en wordt een legale begische gravin,  /bleh/  daag nederland  /ha/  /ha/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten