dinsdag 13 november 2012

Wachten op megana


Vandaag gaan we mijn baasje haar vriendin terug gaan bezoeken, met Ella een cavalier wil nog steeds niet met me spelen, :tricolour1: en wat is er nu leuker dan wat dollen, en Bowie die speelt gelukkig wel , maar vanmorgen wist hij precies of we weg gingen, hij bleef maar op het pad staan in plaats van met me te gaan snuffelen in de tuin,  :-( hij kan nog lang wachten, ik moet, je weet wel wat nog doen en voor mijn toilet, tja daar heb ik tijd voor nodig,

Waar blijft ze nu toch??


















Ach daar is ze:

waar loopt ze nu weer naar toe?




















Vrouwtje lief, ik weet dat je over me aan het dromen bent,
maar zo geraken we nooit bij Ella, 
die ik trouwens wel heel lief vind!!
Ach daar is ze dan , vrouwen toch, is ze nu nog niet binnen, wat denkt ze dat we met op ons poep te zitten buiten in Izegem gaan geraken ?

Wat denkt die wel, mij opjagen,manneke daar krijg je geen enkele deftige dame mee vooruit, kijk eens hoe mooi ik zit te kijken, en ik kom wel hoor,

















en uiteindelijk geraakten we waar we moesten zijn en heeft die lieve vriendin geen fototje gemaakt van mijn baasje en ik, Bowie, tja die wilde niet stilzitten en liep achter Ella aan, wat heeft hij toch met haar, ze wil toch niet spelen.
en wat vinden jullie , ben ik niet flink gegroeid? ik ben nu 3 maand en een echte dame,alle dat zegt mijn vrouwtje toch


groetjes Megana en Bowie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten