dinsdag 11 december 2012

Megana's eerste sneeuw en trainnig



 Weet je t wat ik laatst heb gezien, een wit koud tapijtje, mijn vrouwje stond opeens aan mijn bench en ging me mijn jas aandoen, maar daar had ik geen tijd voor, als je moet dan moet je. /sad/  Stond ze daar met haar jasje in haar handen en holde ze weg,wat gaat die nu naartoe?? kwam ze terug met haar camera, waar maakt ze zich zo druk om ,dacht ik?????
nu dan ga ik maar weg, die witte massa eens goed bekijken, vond ik het kou????

neeen, kon ik het opeten, neeje, Bowie deed er ook niet veel mee ,dus waar dient dat witte spul voor,??
ik ben er nog niet echt aan uit hoor maar ik denk dat ze het gewoon gestrooid hebben om mij beter te kunnen zien???






 als het dan toch niet donker is tenminste, want die foto's die ze gemaakt heeft, wel op de meeste zie je zelf mijn snoet niet, ik ben een echte  dogwomen in het duister, helemaal onherkenbaar en als je niet kijkt ,boem dat spring ik tegen je op: gefopt!!!





( broer wat denk je, wat gaan we daar mee doen?)

(nee lekker is het niet, geef me eens een echt ijsje!)


Intussen is die witte massa weg, hebben ze pech nu zien ze me helemaal niet in het donker,dus spaar ik ze een beetje en ga ik flink naar ze toe als ze me roepen, tja die mensen daar moet je toch een beetje compassie mee hebben he /ha/

Mijn trainer kwam trouwens ook op bezoek; ben een beetje door de mand gevallen, ik kon volgens mijn vrouwtje al zitten en liggen en komen en high five, maar blijkt dat ik enkel maar High five kan,  /blond/  de rest deed ik op goed geluk, nu het goeie eraan is dat ik nu veeeeeeeel meer eten krijg!!! Alle brokje per broke, ze zijn me aan het foppen zeker nu ik er zo over nadenk??? ik moet enkel kunnen zitten en blijven zitten en ik krijg alle korrels van de wereld. gemakkelijk he! die vent mag nog komen hoor als ik zoveel hapjes krijg /kis/ kan niet wachten tot hij terug komt.


Mijn kleerkast met halsbandjes zijn nu druk in gebruik, zei mijn baasje nog een beetje en je kan er al niet meer in, en ik moet toegeven, mijn nek is inderdaad een beetje bredergeworden,maar ik ben geen seutje hoor, ik kan er echt niets aan doen, trouwens, nu heeft ze tenminste een reden om veel af te wisselen en te zorgen dat ze alles goed gebruikt, kan ik er niet aan doen dat ik zo groei. Ik heb trouwens ook mijn eerste 2 echte tandjes die doorkomen,  /ha/  /ha/  /ha/  waar ga ik die dan inzetten. zal nog eens een goed plekje zoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten