zondag 8 november 2009

Odie doet het goed in evergem


Ik volg Odie op de site van het meuteke of via mail om zo zijn nieuwe baasjes niet dagelijks te moeten latig vallen met de telefoon. Graag had ik deze herfstvakantie hem terug gezien maar ze vinden het te vroeg, odie begint zich nog maar heel goed thuis te voelen en dat zou zijn aanpasing waarschijnlijk vertstoren, ook Chris van het meuteke raad me het af, Odieke zou terug mee naar huis willen en zijn ziel zou verdrietig worden als ik hem daar dan achterlaat, dan heeft Katrien terug meer werk om ham aan haar te binden. Ik respecteer dat, maar met de tranen erbij. Het is nu twee maand dat ik hem niet meer gezien heb ? Je kan je niet voorstellen hoe hard ik hem mis. Hij zal altijd mijn kleine ventje blijven.
Maar voor de rest doet hij het prima, hij is zelf niet de laatste op de tesjes geweest, hij heeft er twee border collies na hem die daar al veel langer trainen, ik ben trots op hem! In die zin heb ik de thuis gevonden die ik zocht , nu moet ik hem leren loslaten .Ik dacht het moeilijkste al achter de rug te hebben maar daar heb ik me in vergist, het doet nog iedere dag pijn, horen hoe het met hem gaat is maar de zalf op de wonde.
Ik kreeg van Katrien nog wat fototjes , daar was ik heel blij mee. Moet ik het nu daarbij laten en hem niet meer op de computer opzoeken? Ik weet niet wat het beste voor mij is. Iemand ervaring?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten