zondag 16 september 2012

ons 2 de bezoek aan de puppy's van emma,Mega..


Ons laatste bezoekje vandaag, nu pas gaat het heeeeeeel traag vooruit gaan,maar ze zijn in hele goeie handen en ik volg ze via de site op de voet, je ziet ze nu elke dag veranderen en stiekem wou ik nu dat ik in nederland woonde, wat dichtbij. Maar het is nu niet anders, we hebben het geduld om bij  Will ons pupje te mogen kiezen, onze spulletjes om haar te verzorgen is goed gekozen, enkel de poedelkam heeft wat lange tanden,aangezien we het haar niet zo lang zullen houden, nu gaat misschien nog van pas komen in de winter als we het haar dan iets langer houden, we zien wel.
We hadden al een beetje onze keuze gemaakt via de filmpjes en de pups zijn nu pas echt aan het uittesten dus de komende weken wordt hun karater iets duidelijker, Wat ik vandaag merkte heeft mijn 2 keuze kleurtjes de doorslag geven en mijn mening is niet veranderd, de 2 die ik het best in ons gezin zie passen is paars en geel, lichtere voorkeur voor paars,
Hoe heb ik die keuze gemaakt, ik heb een hulphond nodig, dus mag geen te energieke kracht zijn,die past beter in een jong gezin die er veel op uit kan, Oranje is heel uitbundig en er heel graag bij, die zal harten breken, maar iets te druk voor mij, Geel was als enige wakker dus die nam ik als eerste op en ze had even de tijd nodig om te kijken of ze dit nu wel leuk vond bij een vreemde , ze dooide al snel en toen we als ze allemaal wakker waren kwam ze graag op de schoot knuffelen, dus dat zit heel goed, Paars die ik als 2 de opnam als ze wakker was ,was minder onder de indruk dan Geel, niet te druk, kwam graag bij me maar is totaal niet opdringerig naar broertjes en zusjes,net als geel, geel is wel fijner gebouwd, paars zal groter worden dus lichtere voorkeur voor paars,
Turqoise is de fijnste van de groep, ze hadden vanmorgen een fietstochtje gemaakt en ze was helemaal overdonderd erdoor, ze heeft uren liggen slapen en zoveel hebben we haar niet gezien,we weten wel van Will dat ze heel graag speelt en iets drukker is dan geel en paars,maar daar hebben we vandaag niets van gemerkt, ook zij moest even wennen op onze arm maar de likjes kwamen al snel eraan, dus buiten oranje die van niets onder de indruk is , en paars die het rustig aan laat gaan , zitten turqoise en geel meer op 1 lijn van hoe ze de eerste keer iets ontmoeten, daarna ontdooien ze allebei en geel blijft er verder heel rustig onder.
Voor de rest gaan we af op Wil, zij  houdt 1 pup voor de lijn van Emma verder te zetten, iemand anders had al interesse in oranje, maar niets is nog zeker, de mensen van de blindgeleideschool komen nog testen, nu we hebben nog over mijn invaliditeit gehad en ze weten dat het voor een hulphond is, dus daar gaan ze zker mee rekening houden, het gaat dus tussen paars en geel gaan.
De komende dagen zal ik wat nerveuzer rondlopen en ga blij zijn als ik eigenlijk ga weten wie er naar ons komt; ik hou mijn blik zo ruim mogelijk en ik weet dat ik beide heel graag ga zien, en een eerste gevoel daarom niet doorslag gevend is. Dus veel verstrooiing zoeken de komende tijd.
hier de fototjes van ons bezoek:
[IMG]http://i50.tinypic.com/28k1u9g.jpg[/IMG]
lekker liggen slapen na het fietstochtje, geel is wakker en kan ons ontmoeten.

[IMG]http://i49.tinypic.com/287q5ub.jpg[/IMG]
met geel op de arm

[IMG]http://i46.tinypic.com/521h6d.jpg[/IMG]
Paars ligt nog lekker in dromenland
[IMG]http://i49.tinypic.com/2crrpjo.jpg[/IMG]
hier met paars op de schoot, alle denken we zou kunnen turqoise zijn ook, we weten het niet meer /dom/

Nu vertel ik nog de volgende 2 letters van haar naam, dat zijn GA
we hebben genoten en nog alle pupjes voor we doorgingen nog veel succes gewenst en hopelijk zien we ze dan terug op de familiedag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten