woensdag 12 september 2012

filmpje 's puppy 24 weken en mijn tondeuze-avontuur


Nog een halve week, en dan weer puppytijd, ik ben heel benieuwd ze terug te zien, ze zijn al zoveel veranderd, er staan nu 2 ander filmpjes op You tube en daar zie je al een beetje de energie van de pups boven komen en dan ben ik weer helemaal weg van paars, ze is rustiger, geen haantje de voorste, op haar gemakje aan het spelen, ook geel doet het goed vind ik , zondag mag ik 2 kleuren noemen, dus ik denk dat ik eerst ga proberen, paars en lila, /ha/  /ha/  en als dat niet pakt dan paars en geel, nu ik zie zondag ook nog wel hoe ze dan reageren, er staat nog niets vast, en dan zeg ik weer tegen mezelf, hoeveel kun je zien op die paar minuten beeld, zondag ga je meer zien,
maandag mijn tondeuze gehaald, en dat liep met een sisser eerst af, er zaten 2 baterijen in en de ene laad wel op maar na als hij volgeladen was draaide hij amper 10 minuten, meer niet, heb gekeken, op de folder stond een half uur, dus ik dacht 2 batterijen aan een 3 minuten ,kan ik een uur werken; dat lukt dan wel, maar met 1 batterij die niet werkt en 1 maar 10 minuten op 1 snelheid, daar kom ik bij een koningspoedel niet ver mee /td/  /td/
dus vandaag terug gegaan met heel het boeltje, daar getoont dat het echt waar was wat ik zei, ze gingen hem opsturen om te herstellen , tegen vrijdag gingen ze dan weten of hij nog hersteld kon worden,en wanneer ik hem dan terug ging hebben??????? wisten ze niet,
nu ik zei heel eerlijk tegen hen dat ik niet geloof dat met nieuwe batterijen dit toestel wel geschikt ging zijn voor mijn poedel en dat ik door die ervaring dan liever een heb met een snoer, eerst kon dat niet, verantwoordelijke zat (boven ) in vergadering, en dan had ik het gehad, ik zei, ik heb maandag nog onmiddelijk een mail gestuurd met mijn probleem, nu heb ik een rit erop van 45 minuten en dan kan de verantwoordelijke geen 5 minuten vrij maken om te komen kijken naar dat toestel???? De verkoopster naar boven, toen ze terug kwam was het in orde, ik mocht een andere kopen, nu het heeft me nu wel wat meer gekost maar het is een prima toestel, heb er wel aparte koppen voor moeten bijkopen maar die blijven nu wel goed zitten, dus zal ik op lange termijn veeeeeeeel beter zijn met dat toestel, thuis gekomen had ik wel geen poedel om uit te proberen dus heeft mij zoon voor model gespeeld, en dat is goed gelukt, kreeg niet te warm, haperde nergens, als het zo bij mijn poedel gaat zit ik goed /2tu/  /2tu/
We hebben weer wat bijgeleerd, met vriendelijk assertief te zijn kom je best ver, moet ik dus meer doen /ha/  /ha/

nu hier kun je  mee genieten van de filmpjes, veel leuker dan mijn geklaag over die tondeuze /sry/

http://www.youtube.com/watch?v=CYK3Bvu1ZLs&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=r052SvAkVhA&feature=youtu.be

zondag weer verslag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten