dinsdag 4 september 2012


een paar foto'tje updaten, ze zijn zoveel al veranderd en ik smelt al bij al die foto's,

van elk een mooie foto gekozen om mee te pronken, je kunt nog meer foto's zien bij dizzy zelf voor de liefhebbers

ons oranje meisje, lekker slapen op de rups

ons turqoise dametje, al goed op onderzoek uit!



ons geel prinsesje, zo lief snoetje!!

Ons paars snoezebolleke, kijk eens hoe mooi ik zit!!


Voor het ogenblik geen voorkeur meer, ze zijn allemaal om op te eten, een van deze meisjes komt bij ons, en ik zie ze alle vier al even graag!!Er zit een variatie al in grote ,heb
Ze zijn intussen al zoveel veranderd, ik kan de foto's bijna niet bij houden , oogjes open, op de weegschaal over de 1000 gr, hun eerste mousse eten, hun eerste autorit al achter de rug, al buiten gelopen , elke dag zie je ze groeien en bloeien, wat kriebelt het voor me om ze terug te zien, Wil en geerke maken het dubbel zo leuk met de vele foto's van hun allen, anders zou het wachten nog erger zijn,
Intussen ben ik van alles aan het bestellen, een tondeuze, de volgende keer toont Wil me hoe ik die moet gebruiken, oortjes plukken heb ik al geleerd de vorige keer, dat valt beter mee dan ik dacht, de nodige kamme, schampoo. Een kleiner kussentje, warmte doekje gewassen en weer klaar voor gebruik , een doekje,,speeltje, halsbandje, lijntje, Bowie krijgt binnenkort zijn eerste K9 tuigje,heb er andere labels bijgevraagd voor onze poedel, niet aankomen, en in opleiding, als ze groot genoeg is erft ze Bowie zijn mooi groene k9 tuig, is nog niets aan en ze wordt even groot als hij, ze zal er prachtig mee staan.
Heb ook iets nieuws besteld bij beesten spul.nl. Hertengewei, heb 2 sml,3 M en 3 large besteld, want als onze kleine spruit haar tandjes wisselt zal ze ze goed kunnen gebruiken
En zo leef ik stillaan nr het volgende bezoek toe, ons zijpad naast het huis is nu ook in orde, het luik is voor de derde maal vernieuwd, is voor de poezen,maar mijn man vond dat gemakkkelijk om zijn elektriciteit voor het zwembad en tuinslang erdoor te steken waardoor het flapgedeelte 2 keer nu gebroken is. Dus heeft hij moeten werken voor mij, elektriciteit in de grond, een mooi terrasje aan de achterdeur en tss ons terras en dat kleiner ligt et grind, ( hadden geen blokjes genoeg om helemaal te leggen in betonklinkers) nu vind dat wel gemakkelijk om hondenpoep op te ruimen,je hebt nooit geen plekken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten