zaterdag 7 mei 2011

Cesar Milan

2 opmerkingen:

  1. Het lukt me niet om te schrijven in het vakje dus nu op deze manier,
    Gisteren naar Cesar milan geweest en heb er enrom veel van geleerd,,
    Hij is niet alleen een goeie hondenpsycholoog, maar ook een echte grappenmaker, hij is voor mij toch de hondenfluisteraar van 2011
    Ik heb zijn boek en mijn notities en ik hoop nu nog beter mijn. Hondjes te kunnen begrijpen want ze hebben hun eigen taal en dat wil ik echt wel begrijpen, gelukkig is hun taal universeel en kunnen we wereldwijd veel leren van deze die hun taal beter begrijpen.
    Dank u Cesar Milan voor je inzet, je doel om de wereld te leren honden hun eigen te laten zijn en dat de discussie's over agressie bij honden eindelijk de wereld uit te helpen!.. Laat aub veel gedatgstherapeuten bij Cesar stage lopen en echt honden helpen,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is steeds leuk als je 't gevoel hebt bij te leren he Kathy, we zijn nooit slim genoeg.
    Maar ondanks dat hij zo goed is... toch je niet blijven blindstaren op zijn methodes alleen he, shoppen en goed kijken wat er bij jou en je honden past. (want er is ook best wel wat 'terechte' kritiek op Milan's aanpak aan het circuleren... maar ... niemand is perfect en hij heeft ook een boel goeie dingen aan ons door te geven. Dat is in alle gevalle mijn mening. Alleen goed nadenken en voor jezelf uitmaken wat kan en niet kan.)

    BeantwoordenVerwijderen